Amit kérek…

A jóga foglalkozások előtt 1,5-2 órával lehetőleg ne egyél, mivel a gyakorlatok az emésztőrendszerre is erőteljesen hatnak.

Kényelmes ruházatban gyere, lehetőleg derékban ne legyen szoros a ruhád.

Kérlek, érkezz óra előtt legalább 10-15 perccel. Adj időt magadnak, hogy ráérezz, ráhangolódj egy-egy foglalkozásra.

Halkítsd le, vagy kapcsold ki a telefonodat.

Ha elkésel, kérlek várd meg az elcsendesedés végét csak utána gyere be.

Kérlek, ne egyél a teremben.

 

Amit kínálok…

         Jógatanfolyam kezdőknek:  

         Egymásra épülő órák az ászanákkal (testtartások) való megismerkedésre.

         Pranayama (légzógyakorlatok) és jóga nidra  (relaxációs) gyakorlatok.

         Testtudatosság, lazítás, lelki béke megtapasztalása

 

         Jógatanfolyam haladóknak

         Az eddig megtanult testtartások (ászanák) elmélyítése  légzőgyakorlatokkal kombinálva.

         Új testtartások  gyakorlása, meditáció.

         A légzés (prana),  mint  az élet esszenciája a középpontban. A nyugodt, kontrollált és            tudatos légzés segít a lazításban és a sztresszoldásban.

         A testtartások tudatos megélése:  stabil, de laza és  feszültségtől mentes  tartással.

 

Amit jó, ha tudsz..

Semmi olyat nem tanítok, amit saját magam nem végzek, nem tapasztaltam meg. A klasszikus

jóga módszereit alkalmazom.  A jóga foglalkozásaim kis csoportban vagy egyéni  tréningben

történnek. Így tökéletesen oda tudok figyelni mindenkire.

 

gallery/yoga4
gallery/yoga-153436
gallery/yoga3

Hatha Jógaterápia